مشاوره حقوقی رایگان 09190218124

مشاوره حقوقی رایگان 09190218124

a.saidnesuad@yahoo.com

منوي اصلي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات

ورود اعضا:

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 29
بازدید دیروز : 227
بازدید هفته : 1653
بازدید ماه : 3366
بازدید کل : 101029
تعداد مطالب : 595
تعداد نظرات : 1
تعداد آنلاین : 1



تغییر در شیوه عضو یابی و گزینش سپاه پاسداران

فرمانده کل سپاه پاسداران ضمن تشریح شیوه­ های جدید عضویابی و گزینش سپاه گفت: به هر اندازه که امروز بیشتر به مسأله گزینش و عضویابی توجه کنیم آینده سپاه و نظام را بهتر تضمین کرده‌­ایم.
 به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی سپاه، سردار سرلشکر محمد علی جعفری فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که در همایش جذب استعدادهای برتر در مجموعه قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص) سخن می‌گفت، تأکید کرد: درخشش سال های آینده یک سازمان را تلاش های امروز کارکنان آن رقم می زند و سازمانی می تواند کیفیت خود را همواره حفظ کند که با برخورداری از پویایی و بصیرت به تحولات اطراف خود آگاه باشد و بر این اساس، آینده نگری و نگاه به آینده و فکر کردن و برنامه ریزی از نیازهای اصلی یک سازمان است و پاسداری صحیح و آگاهانه از انقلاب اسلامی و کمک به تحقق اهداف پیش روی آن نیز در گرو توجه جدی به آینده نگری است.

سرلشکر جعفری ضمن تشریح شیوه های جدید عضویابی و گزینش سپاه در جمع فرماندهان و مدیران گروه‌های تخصصی و مدیران عامل شرکت‌ها و مؤسسات تابعه و نیز مسئولان نیروی انسانی و گزینش قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص) تصریح کرد: یکی از اقدامات مؤثر و مفید که می تواند آینده مطلوب و با کیفیت در همه عرصه های پاسداری از انقلاب را تأمین کند توجه به مقوله گزینش مطلوب است و به هر اندازه که امروز بیشتر به مسأله گزینش وعضویابی توجه کنیم آینده سپاه و نظام را بهتر تضمین کرده ایم.

وی با تأکید بر تقویت بنیه معنوی در بدنه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: بدون تردید ایفای نقش پاسداری از انقلاب بدون تقویت بنیه معنوی و نزدیکتر شدن به خدا و افزایش ایمان در ابعاد مختلف امکان پذیر نیست؛ لذا باید رضایت خداوندی را در همه ابعاد کاری مد نظر داشته باشیم.

فرمانده کل سپاه پاسداران در پایان تصریح کرد: کمک به تحقق اهداف والای انقلاب در حقیقت، توسعه دین اسلام در دنیاست و این باید در نگاه ما به وظیفه خطیر پاسداری از انقلاب اسلامی وجود داشته باشد.


نويسنده: علی اکبر سیدنژاد تاريخ: یک شنبه 1 مرداد 1391برچسب:تغییر ,در شیوه عضو یابی, و گزینش ,سپاه پاسداران,تغییر در شیوه عضو یابی و گزینش سپاه پاسداران, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

علی اکبر سیدنژاد کارشناس ارشد حقوق 09190218124

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب

© All Rights Reserved to lawyer9.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com